top of page
  • תמונת הסופר/תLee Talchi

תוכנית ליווי חדשה לנשים בהריון ולאחר לידה

היי, זו פלפלת :-)

אני רוצה להזמין אותך לתוכנית אימונים שמיועדת לנשים בהריון ולאחר לידה, זו תוכנית שבנויה באופן הדרגתי ומדוד ומתאימה לכל אחת, באם את בכושר או לא.

אני מדריכה מוסמכת לנשים בהריון ולאחר לידה עם ידע נרחב בהשבת הבטן ורצפת האגן למצבם התקין. לאורך השנים אימנתי מאות מתאמנות בהריון ולאחריו ובתקופת ההיריון שלי דבקתי באותם עקרונות שעזרו לי לבנות את התוכנית הזו עבורך. הזמן המוקצב לך לשימוש בתוכנית הוא חצי שנה והזמן בין אימון לאימון נקבע על ידך וזאת על מנת לא לגרום לך למהר ולהתקדם בקצב שמרגיש לך נכון. התוכנית כוללת 16 אימונים מוקלטים והמלצות כיצד להתנהל ביניהם. כל משתתפת בתוכנית מוזמנת להצטרף לקבוצת וואטסאפ ייעודית שבה תוכל לשאול אותי כל שאלה ולחלוק חוויות עם מתאמנות אחרות. תקופת ההיריון מלאה סערות רגשיות ולפעמים צריך דרך כלשהיא כדי לפרוק מעלינו את המתח, אימון גופני טוען את רמת האנדורפינים, המשמשים כמשככי כאב טבעיים וידועים כתורמים למצב רוח חיובי. תצטרפי אלי למסע הזה, זה יכול לעשות לך רק טוב :-) התוכנית אינה מיועדת לנשים עם הריון בסיכון וחשוב שתקבלי אישור מהרופא המטפל שלך להתאמן.

*בחלק מהאימונים אנו נעשה שימוש במשקולות יד, גומיית מתח עם ידיות לידיים וגומיית מתח לכריכה סביב הירכיים - ניתן להשתמש גם בעזרים ביתיים במקום כמו פחיות שימורים, בקבוקי שתיה וכו' - את מוזמנת להתייעץ עימי כדי לדעת מה להכין מבעוד מועד.



bottom of page